4e Dreambuilders-event: 9 april

Het 4e Dreambuilders-event komt eraan. Een inspirerend avond voor ondernemers en leidinggevenden om samen de missie van Museum of Humanity handen voeten te geven. Speciale gast is auteur en spreker Stephan Ummelen. Hij geeft een keynote over zijn boek 'Betekenis en bullshit'.

📅 Datum: dinsdag 9 april 2024
🕢 Inloop: 19.30 uur, start programma: 19.45 uur
📍 Locatie: Museum of Humanity, Zaandam

Dit staat op het programma:
Deel 1 = korte introductie voor nieuwe bezoekers: wat is Museum of Humanity, welke activiteiten zijn er en wat betekent het om Dreambuilder te zijn. Ook delen we iets over actuele projecten.
Deel 2 = keynote van Stephan Ummelen n.a.v. zijn nieuwe boek 'Betekenis en bullshit'
Deel 3 = borrel en netwerken

Stephan Ummelen over 'Betekenis en bullshit'
Stephan is auteur, adviseur, onderzoeker en spreker m.b.t. de thema's betekenis en vertrouwen in organisaties. In zijn recent verschenen boek 'Betekenis en Bullshit' beschrijft hij hoe het werkende leven een steeds grotere rol speelt in een zoektocht naar betekenis en zingeving onder medewerkers en hun klanten. Tijdens het Dreambuilders-event op 9 april neemt Stephan ons mee in hoe jouw organisatie menswaardigheid en waardengedreven werken centraal kan stellen, op weg naar de betekeniseconomie van de toekomst. Kijk ook eens op zijn site: Waardengedreven.nl

Dit zegt Stephan zelf over zijn keynote: "Het Museum der Mensheid & ik delen eenzelfde overtuiging: mensen dragen een intrinsieke waardigheid met zich mee. Diezelfde mensen hebben helaas ook de neiging om systemen te ontwikkelen die hun menswaardigheid onderdrukken. Vooral als het gaat over samenwerkende mensen. Tijdens mijn lezing op 9 april in Zaandam zal ik het met ondernemers en leidinggevenden hebben over enkele van deze systemen, en hoe we 'the better angels of our nature' kunnen omarmen om onze menswaardigheid weer centraal te stellen. Ook op de werkvloer. En over waarom die menswaardigheid belangrijk is om het beste in mensen en hun organisaties naar boven te halen, natuurlijk."

🎁 Bezoekers op 9 april ontvangen Stephans boek kosteloos!

Dreambuilders
Oog voor de ander hebben en polarisatie ombuigen naar meer onderling begrip. Dat willen steeds meer mensen en organisaties. Op de werkvloer en in de samenleving. Met het zakelijke netwerk Dreambuilders maken we samen een vuist en ontmoeten leden gelijkgestemde ondernemers en leidinggevenden –  met een warm hart voor de medemens. Lees hier meer over de voordelen en voorwaarden.