Eerste Humanity-borrel: 1 oktober 2021

Denk, droom en doe mee op vrijdagmiddag 1 oktober 2021. We willen samen met ondernemers en ambassadeurs ons positieve ‘virus’ verder verspreiden. We gaan borrelen, brainstormen en je bijpraten over de mooie kansen die er liggen voor Museum of Humanity.

Vier de mensheid tijdens een ontspannen vrijdagmiddagborrel met muziek, hapjes en een kort programma. We delen graag onze plannen met je en willen heel graag jouw input horen hoe we het gedachtegoed van Museum of Humanity verder kunnen verspreiden. In Noord-Holland, in Nederland en de wereld. Dat lukt alleen met een 'leger' van mensen. Van vrijwilligers tot ambassadeurs en van bezoekers tot ondernemers die deze missie van harte ondersteunen. Graag ontmoeten we je in het museum in Zaandam.