Geslaagd Dreambuilders-event

Samen werken aan een wereld waarin iedereen zich gezien voelt. Daar staan we voor en dát maken onze Dreambuilders mede mogelijk. Tijdens het 2e event op 11 juli 2023 inspireerden o.a. Marnix Geus van The Present en Hans van de Rakt met zijn Utopia Challenge ons.

Ook presenteerden we onze vier activiteitengebieden, te weten: pop-up exposities in binnen- en buitenland, ons hoofdkwartier in Zaandam, School of Humanity en onze businesstrainingen.

Als Dreambuilder maak je dit mede mogelijk:
- Een positief 'virus' tegen polarisatie;
- Pop-upexposities om de mens als meesterwerk te laten schitteren;
- Wisselende exposities van ons unieke museum in Zaandam;
- Trainingen op scholen met School of Humanity;
- Meer verbinding op de werkvloer met onze teamdagen.

• Save the date: 7 November 2023 - 3e Dreambuilders-event in Museum of Humanity Zaandam - meer info volgt, maar aanmelden kan nu al hier!

Bekijk onder de fotogalerij ook nog de korte terugblik op het event én de warme woorden van psychiater Dirk De Wachter die hij speciaal voor onze nieuwe expositie 'We all' deelde.

Hier ontdek je meer over Dreambuilders-netwerk.

Fotografie: Rosa van Ederen

+ 4