Kom jij ons team versterken?

Ben jij de creatieve aanjager die onze exposities en events tot in de puntjes gaat verzorgen?

Als projectregisseur bij Museum of Humanity in Zaandam krijg jij de kans om creativiteit en projectmanagement te combineren in een dynamisch decor. Met jouw organisatietalent maak je van elk project een onvergetelijke belevenis en draag je bij aan meer verbinding tussen mensen, zowel binnen als buiten onze landsgrenzen.

Dit zijn wij!

Stichting Museum of Humanity laat zien dat iedereen een meesterwerk is! Met ons museum in Zaandam en pop-upexposities delen we beelden en verhalen die mensen met elkaar verbinden. Voor jongeren bieden onze trainers van School of Humanity toffe workshops die hen helpen anders naar zichzelf en de wereld te kijken. Teams van bedrijven volgen een training via Humanity at work, en ons zakelijke netwerk Dreambuilders ondersteunt ons om steeds meer impact te maken. Je merkt het: we zijn veel meer dan een gewoon museum.

Wij gebruiken portretten en verhalen om mensen samen te brengen. Wil jij meehelpen om een vuist te maken tegen polarisatie en ervoor zorgen dat mensen zichzelf en elkaar écht leren kennen?

Dit wordt jouw rol!

• Projectcoördinatie:
Een nieuwe pop-upexpositie in Duitsland? Jij bent de schakel tussen concept en realisatie. Je stelt projectplanningen op, bewaakt deadlines als jouw beste vrienden en houdt het overzicht over de ontwikkeling, uitvoering en afronding van projecten. Mede door jou duikt Museum of Humanity de komende jaren op allerlei plekken op met verrassende acties en projecten om mensen uit te dagen om elkaar echt te zien.

• Communicatie en organisatie: Van wat regelwerk ben je totaal niet vies. Jij zorgt ervoor dat offertes en opdrachten soepel verlopen en regelt alles, van vergunningaanvragen tot logistieke coördinatie en inkoop van materialen. Je communiceert helder, zodat iedereen op dezelfde lijn zit. Voordat knelpunten te groot worden, signaleer je ze en onderneem je actie.

• Evenementencoördinatie: In ons museum in Zaandam komen veel groepen voor evenementen, zoals trainingen, teamdagen en culturele programma’s. Jij zorgt er samen met onze facilitair manager voor dat dit tiptop verloopt, zodat mensen – geraakt door de boodschap van het museum en de goede verzorging – geïnspireerd naar huis gaan. Een bezoek aan het vervallen gebouw op het terrein van een voormalige munitiefabriek is namelijk een unieke beleving.

Dit bieden we!

• Een dynamische rol vol afwisseling en de kans om jouw stempel te drukken op betekenisvolle projecten die onze bezoekers raken.

• Een inclusieve en inspirerende werkomgeving waarin jouw ideeën en creativiteit worden gewaardeerd.

• Je wordt onderdeel van de droom die fotograaf Ruben Timman ooit had en draagt met een groeiend team bij aan de verwezenlijking daarvan.

• Een contract voor 32-40 uur per week.

• Een salaris conform Museum cao, schaal 8-9, afhankelijk van je ervaring (bruto € 3.111,00 - € 4.348,00 bij een fulltime dienstverband).

Dit ben of heb jij!

• Een afgeronde relevante opleiding op minimaal mbo/hbo-niveau

• Minimaal vijf jaar ervaring in projectmanagement

• Uitstekende communicatieve vaardigheden

• Een echte teamspeler

• In staat om zelfstandig te werken en besluitvaardigheid te tonen

• Kennis van Office 365

• Rijbewijs B

• Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels; Duits is een pre

Je vindt mensen prachtig, net als wij, en krijgt er energie van als je mensen tot elkaar kunt brengen, zelfs als dat tegen de stroom in gaat. Samen met het team zet je mooie dromen om in sprankelende projecten. Je weet goed prioriteiten te stellen en bent bereid om af en toe in de avonden of weekenden aan de slag te gaan. Ook als het druk wordt blijf je rustig en zorg je ervoor dat het team gemotiveerd blijft om zijn doelstellingen te bereiken. Je bent assertief en hebt oog voor ieders verantwoordelijkheden. Communiceren over de voortgang van projecten? Dat verloopt bij jou heel soepel.

Solliciteren?

Heb je interesse in deze uitdagende functie als projectregisseur? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar maurice@museumofhumanity.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Eerst nog vragen? Stuur Maurice Corver een mail of bel hem op 06-34125677.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Aanvullende vergoedingen

• Vakantiegeld - 8 procent in mei Arbeidsvoorwaarden

• Gratis lunch met het team

• Reiskostenvergoeding