Nieuwe medewerker gezocht

We zoeken een enthousiast persoon die net als wij fan is van de mensheid, om administratieve en planmatige ondersteuning te bieden. Dat is hard nodig, want Museum of Humanity groeit als kool. Vanuit het hoofdkantoor in Zaandam laten wij – met portretten en verhalen – zien dat ieder mens een prachtig meesterwerk is. Tijdens exposities en evenementen brengen we mensen ondanks hun verschillen samen en creëren we veilige plekken voor kunst, cultuur en ontmoeting. Zo ontvangen we bezoekers in ons vaste museum in een oude munitiefabriek, inspireren we jongeren met School of Humanity, verbinden we ondernemers in het Dreambuilders-netwerk en organiseren we wereldwijd creatieve pop-upexposities.

Om de groei mede mogelijk te maken, zoeken wij een administratief en organisatorisch medewerker. Onze nieuwe collega is van nature mensgericht, nieuwsgierig, nauwkeurig en gestructureerd.

Je belangrijkste taken zijn:

• Beheren van de takenlijst en agenda's van de organisatie.
• Ondersteuning bij het beheren van de projectadministratie en urenadministratie.
• Klaarzetten van betalingen op basis van binnenkomende facturen en declaraties.
• Ondersteuning bij het structureren van document- en datastructuur.
• Beheren van de interne informatievoorziening.

Jij...

• Hebt een sterk rechtvaardigheidsgevoel.
• Bent maatschappelijk betrokken.
• Bent een zelfstandige aanpakker die werk ziet liggen.
• Bent in staat werkstromen uit meerdere agenda's tegelijk te beheren.
• Hebt vaak aan een half woord genoeg.
• Gedijt goed in een organisatie waar veel nog 'vloeibaar' is.
• Bent niet bang om je mening te geven en staat open voor de mening van anderen.
• Spreekt in ieder geval Nederlands en/of Engels.
• Hebt ervaring met Excel, Snelstart en Moneybird.
• Hebt bij voorkeur een mbo- of hbo-opleiding.
• Bent 24 tot 32 uur per week beschikbaar.

Wat mag je verwachten?

• Leuk, afwisselend werk.
• Collega’s met een passie voor kunst en verbinding tussen mensen.
• Een inspirerende werkplek in ‘Magazijn 14’, vlakbij ons museum.
• Een marktconform salaris op basis van je leeftijd en ervaring.

Ben jij onze nieuwe medewerker? Laat dan van je horen door vóór 18 maart 2024 te reageren naar maurice@museumofhumanity.nl Eerst meer weten? Bel hem dan op 06-34125677.